Kalendarz Imprez

Pomoc i FAQ

STAL GORZÓW WIELKOPOLSKI S.A.

Poniżej przedstawiamy zestawienie najczęściej pojawiających się pytań dotyczących sprzedaży karnetów i biletów oraz odpowiedzi na te pytania.
 
Co to jest profil kibica?
 
Profil zakładany w systemie sprzedaży biletów i karnetów Stali Gorzów niezbędny do zakupu karnetu lub biletu. Profil można założyć w Strefie Kibica lub na stronie www.stal.kupbilety.pl i składa się on z następujących danych: imię, nazwisko, numer PESEL, adres zamieszkania, adres e-mail i nr telefonu.
 
Jakie jest moje hasło? Posiadam już profil w systemie, który został założony w punkcie kasowym.
 
Hasło jest nadawane automatycznie. Standardowo to NAZWISKO użytkownika pisane dużymi literami (każda litera duża) z zachowaniem polskich znaków.
 
Nie pamiętam hasła do konta założonego przez stronę www.stal.kupbilety.pl. Co mam zrobić?
 
Należy skorzystać z opcji – „Przypomnienia hasła” dostępnej po kliknięciu w button „Zaloguj się”.
 
Kupiłem karnet i chciałbym otrzymać fakturę. Gdzie się zgłosić?
 
Jeżeli karnet został zakupiony w punkcie sprzedaży, to należy zgłosić się z potwierdzeniem zakupu do siedziby Klubu.
 
Czy mogę kupić karnet przez Internet?
 
Nie, karnety dostępne w sprzedaży jedynie w sklepie klubowym
 
Czy będę miał możliwość zmiany miejsca po zakupie karnetu?
 
Nie będzie możliwości stałej zmiany miejsca po zakupie karnetu.
 
Czy jest możliwość rezerwacji miejsc (jak w kinie)?
 
Nie ma takiej możliwości.
 
Czy bilet zakupiony przez Internet można opłacić w Strefie Kibica?
 
Nie. Bilet zakupiony przez Internet należy opłacić przechodząc do zakładki „płatność”. Pominięcie tego punktu powoduje, że miejsce zostanie zwolnione.
 
Co muszę zrobić, gdy wybrałem już miejsce wszystko zaakceptowałem i gdy doszedłem do strony gdzie trzeba dokonać zapłaty nie wiedziałem co zrobić, gdyż nie posiadam konta w banku i nie mam jak zrobić przelewu. Czy jest jakaś inna opcja, aby dokonać zapłaty?
 
W przypadku zakupu poprzez stronę internetową www.stal.kupbilety.pl płacić możemy tylko poprzez operatora płatności po przejściu na jego stronę. Tylko poprzez banki dostępne na liście. Nie ma możliwości innej zapłaty – chociażby przelewem na poczcie.
 
Proszę czekać - trwa ładowanie treści